Nove Fonti d'Energia - Tendenze di l'Industria
A dumanda crescente di energia pulita cuntinueghja à stimulà a crescita di e fonti d'energia rinnuvevuli. Queste fonti includenu l'energia solare, eolica, geotermica, idroelettrica è i biocarburanti. Malgradu e sfide cum'è i vincoli di a catena di furnimentu, a scarsità di furnimentu è e pressioni di i costi logistichi, e fonti d'energia rinnuvevuli resteranu una tendenza forte in l'anni à vene.
I novi progressi in a tecnulugia anu fattu di a generazione di energie rinnuvevuli una realità per parechje imprese. L'energia solare, per esempiu, hè avà a fonte d'energia chì cresce più rapidamente in u mondu. Cumpagnie cum'è Google è Amazon anu stallatu e so propie splutazioni d'energie rinnuvevuli per furnisce energia à e so imprese. Anu ancu prufittatu di e pause finanziarie per rende i mudelli cummerciali rinnuvevuli più accessibili.
L'energia eolica hè a seconda fonte più grande di generazione d'elettricità. Hè sfruttata da e turbine per pruduce elettricità. E turbine sò spessu situate in zone rurale. E turbine ponu esse rumurose è ponu dannà a fauna lucale. Tuttavia, u costu di pruduce elettricità da u ventu è u solare fotovoltaicu hè avà menu caru chè e centrale à carbone. I prezzi di queste fonti d'energia rinnuvevuli sò ancu diminuiti sustanzialmente in l'ultima decina d'anni.
A pruduzzione di bioenergia hè ancu in crescita. I Stati Uniti sò attualmente u capu di fila in a pruduzzione di bioenergia. L'India è a Germania sò ancu i capi di fila in questu settore. A bioenergia include sottoprodotti agriculi è biocarburanti. A pruduzzione agricula hè in crescita in parechji paesi è questu porta à un aumentu di a pruduzzione di energie rinnuvevuli.
A tecnulugia nucleare hè ancu in crescita. In Giappone, si prevede chì 4,2 GW di capacità nucleare saranu riavviati in u 2022. In alcune parti di l'Europa Orientale, i piani di decarbonizazione includenu l'energia nucleare. In Germania, i 4 GW rimanenti di capacità nucleare saranu chjusi quest'annu. I piani di decarbonizazione di alcune parti di l'Europa Orientale è di a Cina includenu l'energia nucleare.
Si prevede chì a dumanda d'energia cuntinuerà à cresce, è a necessità di riduce l'emissioni di carbone cuntinuerà à cresce. A crisa mundiale di l'approvvigionamentu energeticu hà spintu e discussioni pulitiche intornu à l'energie rinnuvevuli. Parechji paesi anu promulgatu o stanu cunsiderendu nuove pulitiche per aumentà u sviluppu di fonti d'energia rinnuvevuli. Certi paesi anu ancu introduttu esigenze di almacenamentu per l'energie rinnuvevuli. Questu li permetterà di integrà megliu i so settori energetichi cù altri settori. L'aumentu di a capacità di almacenamentu aumenterà ancu a cumpetitività di e fonti d'energia rinnuvevuli.
Cù l'aumentu di u ritmu di penetrazione di l'energie rinnuvevuli nantu à a rete, l'innuvazione serà necessaria per stà à u ritmu. Questu include u sviluppu di nuove tecnulugie è l'aumentu di l'investimenti in infrastrutture. Per esempiu, u Dipartimentu di l'Energia hà lanciatu pocu fà l'iniziativa "Custruisce una Rete Migliore". L'ubbiettivu di sta iniziativa hè di sviluppà linee di trasmissione à alta tensione à longa distanza chì possinu accoglie l'aumentu di l'energie rinnuvevuli.
In più di l'aumentu di l'usu di l'energie rinnuvevuli, e cumpagnie energetiche tradiziunali si diversificheranu ancu per include l'energie rinnuvevuli. Queste cumpagnie cercanu probabilmente ancu i pruduttori di i Stati Uniti per aiutà à risponde à a dumanda. Durante i prossimi cinque à deci anni, u settore energeticu serà diversu. In più di e cumpagnie energetiche tradiziunali, un numeru crescente di cità hà annunziatu obiettivi ambiziosi di energia pulita. Parechje di queste cità si sò digià impegnate à furnisce u 70% o più di a so elettricità da energie rinnuvevuli.



Data di publicazione: 26 dicembre 2022